Založ si blog

Archív: február, 2013

Ten pes ma privedie do hrobu. . .

Bol to orech s črtami vlčiaka, ale po pravde, s vlčiakom by ste si ho pomýlili iba ak ho zazriete cez okno z IC vlaku pri jazde plnou rýchlosťou medzi Pezinkom a Trnavou. V takej rýchlosti na detaily človek nedbá. Ja keď som ho zbadal prvý krát.. bola to láska na prvý pohľad. Našiel som ho ako zatúlané šteniatko pri Dunaji. Bolo to takto…. (písal sa rok 1973, alebo 4, […]

Pokračovanie článku

Paštikár jak vyšitý. . . .

Hneď na úvod musím napísať, že keď počujem slovo blava, mám z toho koprívku a nikdy som nepochopil, prečo vlastne obyvateľov hlavného mesta volajú za hranicami Záhorskej Bystrice, Lamača, Kramárov, Rače, Vajnor, Podunajských Biskupíc a Čunova – paštikári. Úplne vážne, v detstve som si naozaj myslel, že paštikár je hanlivý výraz pre všetkých, ktorí […]

Pokračovanie článku

tak poďme na to. . .

Definitívne som sa rozhodol. Nebolo to síce prvý krát, musím sa priznať, že prvý pokus mi nevyšiel. Keď som sa približne pred dvomi rokmi pokúsil napísať svoj prvý blog, nebol som úspešný. Teda, aby bolo jasné, technicky to prebehlo všetko OK, ale zle som si vybral „operátora“. Šiel som na to veľmi triviálne, do najrozšírenejšieho vyhľadávača som zadal […]

Pokračovanie článku
Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenami

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

792. deň: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

792. deň: Macron: Európa je smrteľná, nemôže sa spoliehať na USA. Washington sa stará len o seba a Čínu

25.04.2024 06:00

Francúzsky prezident vyzval ľudí, aby sa rozhodli už teraz, pretože „Európa je dnes medzi vojnou a mierom“.

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

margal

Blog o tom, ako žijem ja... Blog.pravda.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 82262x
Priemerná čítanosť článkov: 3739x

Autor blogu

Kategórie