Založ si blog

Tak to by uz stacilo, moji mili Slovaci. . .

Verim ze mi pan Satinsky tam hore odpusti, ze som si do titulky mojho blogu zapozical nazov jeho knihy, ergo listov rodakom o nebezpecenstvach, ktoru mam velmi rad. On by urcite uznal, ze som nazov iba pouzil pre vyssie ciele a nie zneuzil.
Neviem rapovat ako Harabin, nemam ani jamky v licach ako Pele a vela veci nechapem. Mozno preto, ze nemam ucet na facebooku, ani twitteri a pravidelne sledujem Tazky tyzden. Keby som aspon chodil na nejake poriadne dezinformacne weby, mozno by som sa dozvedel, kde sme nechali rozum a co sa to vlastne deje, ked do prveho kola volby prezidenta kandidovala taka luza (cest vynimkam). Keby kandidatov losovali z toho bubna ockovacej loterie, co kedysi zriadil Matovic, tak urcite vytiahnu lepsich. Je mi z toho smutno a premyslam, kde to zijem. Sam seba sa pytam, ci sme fakt tak sprosti, ze sa nam takyto ludia predstavia ako kandidati na najvyssiu ustavnu funkciu.
Danko, ktory ma velky problem vyskladat jednu zmysluplnu vetu a casto sam sebe nerozumie, Harabin, ktory si v ramci prezidentskej kampane robi z ludi srandu, a okrem toho ze hlasa uplne bludy, repuje v priamom prenose, napriek tomu ze nema sluch, rytmus, ani vkus, kusok sudnosti a slusnosti (fuj, strasne dlha veta a ten obsah, ale zvykajte si, aj toto je Slovensko).
Obcan Kotleba, ktory bol pravoplatne odsudeny za prejavy sympatie k hnutiu smerujucemu k potlaceniu zakladnych prav a slobod. Moja znalost ustavy SR je taka slaba, ze som ani nevedel, ze sa to vobec moze (kandidovat so zaznamom v registri). Ad absurdum vyvedene, ak by sa stal prezidentom, udeli si amnestiu a zahladi trest?
Forro, ktory za judassky gros preda vlastnu mater a za dva kruhove objazdy na cestach tretej triedy na juhu slovenska vsetkych madarov, ktori tu chcu pokojne zit. Myslim si ze svojimi poslednymi vyhlaseniami si madarov prave nenaklonil. Tych dalsich ani netreba menovat, okrem Matovica, ktory sice kandidoval, ale prezidentom byt vlastne ani nechcel, ach take priznacne pre Igora.
Ostali nam dvaja – Korcok a Pele. Nastastie velmi jednoduche rozhodovanie. Obaja stoja oproti sebe na rozdielnom konci barikady a ide len o to, ci mate radi dolky, alebo holky, neda sa pomylit. Chcete slane, alebo sladke? rybu, raka? alebo… take protiklady v beznom svete tvoria este cierna a biela, pes a macka, sever a juh, pravda a loz, laska a nenavist, alebo vojna a mier. V kampani Peleho vstupenci viac krat akcentovali vymyslenu tezu, ze Korcok je kandidat vojny a Pellegrini bude prezident mieru (to je iba velmi vzdialene podobny priklad, ako jeho vstupenci poukazuju na rozmanitost oboch kandidatov). Toto je vsak absurdna hlupost, ktora bije do oci. Ale ako sa hovori, topiaci sa stebla chyta a pre koaliciu je aka kolvek hlupost, ktoru im volic zozerie, dobra. Tak toto im dufam nezozeru.
Moji mili Slovaci, ak Vam na nicom nezalezi a chcete iba pokoj, volte Peleho (inak velmi sproste heslo do volieb, ze Slovesko potrebuje pokoj) Je mozno pravda, ze budete mat aj pokoj, ale tento pokoj bude trvat iba chvilu. Po par tyzdnoch vladneho vycinania sa ludia vratia do ulic a anarchia v najvyssich kruhoch vtrhne aj do nasho kazdodenneho zivota.
Slovensko sice potrebuje aj pokoj, ale hlavne slusnych ludi, ktori nemenia kabat podla toho, ci prsi, alebo fuka vietor, ani nazor podla toho ako sa im to hodi a nie su panacikmi na sachovnici, kde najvacsie sachy hra Fico so svojimi kamaratmi.
V sobotu tu mame druhe kolo a ide o vela, v nedelu uz bude neskoro. Teraz ani tak nejde o to, ci bude prezident konzervativec, liberal, pravak, lavak, cernoch, alebo cigan (to nie je nic proti ciganom)… a nebudeme riesit ani sexualnu orientaciu.
Ide o to, aby sme mali prezidenta, ktory je slusny clovek, ma srdce aj rozum, vie komunikovat a povedat priamo a na rovinu, co si mysli. V tejto discipline sa mi Korcok javi vyrazne lepsi, ako Pellegrini.
Tento moj blog pisem s jedinym cielom, zmobilizovat aspon jedneho obcana SR, ktory v prvom kole nebol odovzdat svoj hlas a v druhom kole pojde a podpori Korcoka. To by mi dalo nadej, ze stale mame dost rozumu a aj potencial, aby sme aj v tazkych casoch isli dopredu. Asi je tu tychto blogov vela, pre jedneho aj pre druheho kandidata, proti jednemu, alebo proti tomu druhemu (alebo proti vsem?) Necitam ich, naozaj.
Srdecne Vas pozdravujem a prajem spravnu volbu.
PS1: Prepacte ze obcas pouzivam cechizmy, alebo nespisovne vyrazy a nepouzivam diakritiku, ale viac krat som pouzil kritiku. Aj ja chcem „iba“ pokoj, slusnost, spravodlivost, pravo a istotu, ze aj mlada generacia bude mat dovod zostat zit v tejto malebnej krajinke, ktora je sice stale trochu zaspata, ale ja ju mam tak rad.
PS2: Je mozne, ze sa teraz v diskusii pusti do mna vela neprajnikov a fanusikov opacnej strany. Prepacte, ak nebudem odpisovat, nemam na to cas, ani chut. Vazim si kazdy nazor, ale ak je niekto presvedceny, ze Pellegrini je najlepsi kandidat, tak velmi nie je o com, kazdy zijeme v inom mentalnom priestore a netvrdim, ze ten Vas je spravny, alebo dobry.

Vietnam mojimi ocami – Velke finale

25.07.2015

Sprcha tento krat prisla velmi vhod. Uz nebudeme taki marnotratni. Sme obaja unaveni ako psi, ale… posledne hodiny vo Veitname ideme „do mrtva“. Pustame sa do Old Town city, ktore ma atmosferu a zije po cely den od skoreho rana do neskoreho vecera. Okolo jedenastej vecer sa ulicky zacinaju vyludnovat a po polnoci uz su prazdne a je klud. A to vsetko len preto, aby rano o pol piatej [...]

Vietnam mojimi ocami 15

26.06.2015

Ako som uz spomenul v predchadzajucej casti, nasa lod sa vola Ha Long Bay Castaway Tour. Doteraz som sa vo Vietname nestretol s takym vycibrenym zmyslom pre humor, ale toto vyslo. Dame lodi sancu, ak by chcela stroskotat, preskocime na inu, tu v zatoke sa to lodickami len tak hemzi. Po prichode na lod si odlozime batozinu, nachystany je welcome drink a hned sadame k stoliku do [...]

Vietnam mojimi ocami 14

05.06.2015

Poznate tu skladbicku od Honzu Nedveda – Banska Bystrica? Jej obsah sa priblizuje k tomu, co som pocitil, ked som prvy krat zbadal zatoku Halong, alebo Ha Long Bay, ako sa tento zemepisny pojem zapisuje v turistickych sprievodcoch. Naozaj silne hned na prvy pohlad. Honza napisal nieco v zmysle, ze ako musel pan Boh milovat tento kraj (BB), ked mu dal taku krasu, atd. To iste plati aj [...]

Deutsche Welle

Bielorusko označilo Deutsche Welle za extrémistický a dalo mu stopku, pracovníkom hrozí väzenie

29.04.2024 22:23

Bieloruský režim sa bojí nezávislých médií a robí všetko pre to, aby ľuďom zamedzil prístup k slobodným informáciám, reagoval šéf DW.

Španielsko Sánchez zotrvanie vyšetrovanie manželka

Premiér Sánchez demisiu nepodal: Kampaň očierňovania sa neskončí

29.04.2024 21:47

Španielsky premiér dodal, že on a jeho manželka Begona Gómezová to zvládnu.

SR Bratislava CHZJD skládka Vrakuňa monitoring BAX

Exminister kritizuje zastavenie sanácie skládky vo Vrakuni, Taraba avizuje riešenie

29.04.2024 21:17

Do podzemných vôd unikajú najmä pesticídy a herbicídy. Spustenie sanačných prác sa očakávalo v roku 2018.

teplomer, horúčavy, pes

Pred týždňom sneh a mráz. Leto dorazilo aj na sever Slovenska

29.04.2024 20:17

Ešte v nedeľu letnú teplotu zaznamenali len v Mužli neďaleko Štúrova.

margal

Blog o tom, ako žijem ja... Blog.pravda.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 82345x
Priemerná čítanosť článkov: 3743x

Autor blogu

Kategórie