Založ si blog

tak poďme na to. . .

Definitívne som sa rozhodol. Nebolo to síce prvý krát, musím sa priznať, že prvý pokus mi nevyšiel. Keď som sa približne pred dvomi rokmi pokúsil napísať svoj prvý blog, nebol som úspešný.

Teda, aby bolo jasné, technicky to prebehlo všetko OK, ale zle som si vybral „operátora“. Šiel som na to veľmi triviálne, do najrozšírenejšieho vyhľadávača som zadal heslo Blog, klik, a za 0,11 sek vyhľadávač vychrlil 11.080.000 (ty kokso) výsledkov. Nebudem trocháriť, kliknem rovno na „najpopulárnejší Blog na Slovensku“, ako sa sám tento prominentný Blog prezentuje. Chyba lávky… pokus o registráciu sa nepodaril. Nedostatočne som si preštudoval vnútorné pravidlá a etický kódex blogera som vôbec nečítal. Pravidlá výberu blogerov sú tam veľmi prísne a môj prvý článok (absolútne nepolitický, na nikoho ne-útočiaci) jednoducho cenzúrou neprešiel. Asi tam sedí nejaký pajko, ktorý rozhoduje o kvalite – nekvalite príspevku. Ďakujem pekne…. som si myslel, že ak rovno neporušujem svojim príspevkom zákony, tak o kvalite rozhodnú čitatelia blogu. Skrátka, urobilo sa mi z toho nevoľno, stránku som okamžite vylistoval z obľúbených, zrušil som prijímanie RSS správ z tohoto webu a odstránil androidovú aplikáciu rovnomenného denníka z môjho mobilného telefónu. Pre mňa už NIE SÚ!!! Ich noviny som si od vtedy nekúpil, ani nekúpim a občasník, alebo dvojtýždenník, ktorý občas leží pri schránkach v našom vchode medzi letákmi supermarketov tiež ignorujem…

Rozhodol som sa, že to vyskúšam ešte raz na novej adrese. Bolo to moje druhé zásadné tohoročné rozhodnutie – hneď po tom, že si kúpim bežky a urobím niečo pre svoje telo. Chcem písať blog. Bežky my vyšli.. je to super. Blog by som chcel písať, aby som si trochu precvičil mozgové závity a oprášil gramatiku. Všetky články najprv píšem rukou (zopár ich je už v šuflíku a postupne ich chcem púšťať von) a zistil som, že písaný text už tiež trochu potrebujem refrešnúť.

Písať budem o všetkom možnom. Najradšej by som bol, keby moje príspevky mali aj nejakých čitateľov. Mohol by som písať o športe, prírode, hudbe, o svojom prežívaní o ľuďoch okolo mňa, bez pátosu a s humorom? Bude sa Vám to páčiť? To by celkom šlo.  Málo budem písať o politike a takmer vôbec o náboženstve. Zaväzujem sa, že nebudem klamať, maximálne tak niečo občas zatajím, alebo prikrášlim. Neviem či sa toleruje občas nejaký nespisovný výraz, lebo tie používam. Ale viem si bez nich predstaviť život, tak keby náhodou…

V budúcom článku sa vám predstavím trochu bližšie, aby ste vedeli s kým máte tú česť a potom už vybehnem rovno na vec.

Zatiaľ teda dovi dopo

Od dnes už s Vami

Martin

Tak to by uz stacilo, moji mili Slovaci. . .

02.04.2024

Verim ze mi pan Satinsky tam hore odpusti, ze som si do titulky mojho blogu zapozical nazov jeho knihy, ergo listov rodakom o nebezpecenstvach, ktoru mam velmi rad. On by urcite uznal, ze som nazov iba pouzil pre vyssie ciele a nie zneuzil. Neviem rapovat ako Harabin, nemam ani jamky v licach ako Pele a vela veci nechapem. Mozno preto, ze nemam ucet na facebooku, ani twitteri a pravidelne [...]

Vietnam mojimi ocami – Velke finale

25.07.2015

Sprcha tento krat prisla velmi vhod. Uz nebudeme taki marnotratni. Sme obaja unaveni ako psi, ale… posledne hodiny vo Veitname ideme „do mrtva“. Pustame sa do Old Town city, ktore ma atmosferu a zije po cely den od skoreho rana do neskoreho vecera. Okolo jedenastej vecer sa ulicky zacinaju vyludnovat a po polnoci uz su prazdne a je klud. A to vsetko len preto, aby rano o pol piatej [...]

Vietnam mojimi ocami 15

26.06.2015

Ako som uz spomenul v predchadzajucej casti, nasa lod sa vola Ha Long Bay Castaway Tour. Doteraz som sa vo Vietname nestretol s takym vycibrenym zmyslom pre humor, ale toto vyslo. Dame lodi sancu, ak by chcela stroskotat, preskocime na inu, tu v zatoke sa to lodickami len tak hemzi. Po prichode na lod si odlozime batozinu, nachystany je welcome drink a hned sadame k stoliku do [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 06:51

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

margal

Blog o tom, ako žijem ja... Blog.pravda.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 22
Celková čítanosť: 82268x
Priemerná čítanosť článkov: 3739x

Autor blogu

Kategórie